2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
2024-2025 Akademik Yılı Bahar Dönemi Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları
- Merkezi Yerleştirme (EK Madde-1) Sonuçları İçin Tıklayınız.
Fakültemize yatay geçiş hakkı kazanan ancak evraklarını elden teslim edemeyen öğrencilerin, yatay geçiş evraklarını iibf@bartin.edu.tr e-posta adresine dilekçe ile birlikte göndermeleri gerekmektedir.
KAYIT İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR
1- Onaylı Öğrenci Belgesi: Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
2- Onaylı Not Durum Belgesi (Transkript): Başvuran öğrencinin ayrılacağı kurumdan aldığı bütün dersleri ve bu derslere ait notları gösteren onaylı belge (Elektronik imzalı olarak alınan belgelerde doğrulama kodu veya karekod bulunması halinde kabul edilir.)
3- ÖSYS/YKS Puanını Gösteren İnternet Çıktısı: Öğrencilerin kayıtlı oldukları Yükseköğretim kurumlarına yerleşmiş olduğunu gösteren belgedir.
4- Ek Madde-1 Kapsamında Daha Önce Yatay Geçiş Yapmadığına Dair Beyan Formu.
5- Başvuru Formunun Çıktısı
6- Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına Dair Belge
8-Yatay Geçiş Kayıtlanma Dilekçesi
Kayıt için gerekli evraklar E-devlet üzerinden alınan ya da EBYS üzerinden alınan belgelerde doğrulama kodu bulunması halinde kabul edilir. Islak imzalı olan belgelerin posta/kargo yoluyla İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanlığının aşağıda belirtilen açık adresine gönderilmesi gerekmektedir.
ADRES:
Bartın Üniversitesi Kutlubey Yerleşkesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yeni Derslik Binası 3. Kat 3-48 Nolu Ofis
74110 Kutlubeyyazıcılar Köyü Merkez / BARTIN
TELEFON : 0 378 223 54 82
-
04
Şub